Projekt pod nazivom "Playmakers" inspiriran je akademskim istraživanjima koja pokazuju kako naracija i scenariji koji se temelje na pričama mogu biti učinkoviti alati u poticanju djece na bavljenje nogometom. Cilj projekta jest potaknuti djevojčice u dobi između 5 i 8 godina na bavljenje sportom, a važnost projekta jasna je kada se u obzir uzmu rezultati istraživanja Svjetske zdravstvene organizacije prema kojima samo 16% djevojčica ispunjava kriterije za minimalnu fizičku aktivnost za održavanje zdravlja.
Uefin glavi partner u projektu jest medijska kuća Disney, na čijim se popularnim animiranim filmovima temelje scenariji i planovi za uvodne treninge.
"Želimo da se djevojčice na terenu osjećaju kreativno i spremno oblikovati svoju igru i donositi vlastite odluke. Zaista vjerujemo kako ovaj jedinstven program može potaknuti djevojčice na aktivniji način života", poručila je Uefina voditeljica za ženski nogomet Nadine Kessler.
Autorska prava na objavljeni sadržaj polaže Hrvatski nogometni savez. Preuzimanje teksta i/ili izjava iz ovog teksta dopušteno je isključivo uz navođenje HNS-a kao izvora uz direktnu poveznicu na izvorni sadržaj na hns-cff.hr te uz poštivanje integriteta izvornog sadržaja. Preuzimanje fotografija nije dopušteno. Više informacija pronađite u Općim uvjetima korištenja.